Известие

Collapse
No announcement yet.

запушване на ЕГР-2.4-140к.с.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
    Смятам че съм го обеснил дооста подробно в предишните постове
    така е. мисля че го схванах понеже до ся оглеждах колата. само не ми е ясно едно. какво влиание оказва егра когато не е запушен от към изходящите колектори. аз съм го запушил на входящия колектор и намали пушенето, както и си върна някой друг кон.
    1.9JTD 105+

    Comment


    • #32
      http://www.diesel-club.com/forum/vie....php?f=16&t=14

      Comment


      • #33
        разбрах вече. мерси много на сички. отивам да тунинговам
        1.9JTD 105+

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение
          солидна информация,благодарско и от мен.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #35
            Kолега, аз съм като с твоя мотор (140к.с.) Прилагам ти снимки как аз извърших тази процедура. Надявам се да ти е от полза.
            Attached Files
            Last edited by Lqnkata; d.m.y г., 20:18.
            Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

            Comment


            • #36
              това като пари някои знаели колко излиза в сервиз

              Comment


              • #37
                идеалнов крайна сметка,затапи ли ЕГР-а или само го почисти.и ефекта какъв е....
                (ако си го затиснал,само горе ли,гледам само там си снимал).мерси за фотото
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                  идеалнов крайна сметка,затапи ли ЕГР-а или само го почисти.и ефекта какъв е....
                  (ако си го затиснал,само горе ли,гледам само там си снимал).мерси за фотото
                  Затапих го (само горе), но разбира се преди това почистих колкото мога. Препоръчвам ти да си сложиш по-сериозна ламаринка. Ефект не очаквай нещо фрапантно от към вървеж, при мен пушенето ми се намали осезаемо. Доволен съм и го препоръчвам на всеки
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD '02, Fiat Punto 1.2 16V '00, Alfa Romeo 155 2.0 16V - ex, Сузуки Бандит 400 VC '94 - ex, Дукати S4 '02

                  Comment


                  • #39
                    ок,благодаря
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #40
                      Това е мое мнение в друг раздел.

                      Цитат:

                      Иначе ми се струва, че е по-добре да се сложи пластината преди клапана........ Така поне няма да се цапа излишно............
                      За пробвах да запуша моя, но сложих алуминиева пластина която се оказа малко тънка и за една седмица ми прегоря.........
                      Надявам се че си сложил здрава пластина, иначе ако прегори директно ще отиде в смукателя и може да стане беля.............
                      А през ЕГР-а няма как да мине..........
                      Иначе моята кола със запушен ЕГР, върви една идея по-слабо.....
                      Така че сега си работи........
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #41
                        Даааа.Явно тази тъмна материя наречена егр не е ясна и на форумните майстори,камо ли и на нас обикновените потребители.За това всеки сам да си решава как да си кара колата.Моята без егр върви повече от добре 1 година.

                        Comment


                        • #42
                          едва ли егра е построен да издържа без да се подменя. пък и може чипа да е причина да се повреди.
                          1.9JTD 105+

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщение
                            едва ли егра е построен да издържа без да се подменя. пък и може чипа да е причина да се повреди.
                            Ремапът може да го зацапа, но надали да го повреди.
                            Системата е направена с цел екология така, че би трябвало колата да върви една идея по-добре, ако е запушен, защото няма да вкарва изгорели газове отново в колектора, а ще постъпва само чист въздух.
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              А акция "Пушек" и за леките автомобили щете ли
                              Giulietta 1,6 JTDm 2013
                              156 SW 1,9 JTD 2003

                              Comment


                              • #45
                                един ,колега дето само дизели е карал цял живот, вика че това освен екология и икономия на гориво друго не прави. и ми казваше че най екологично е да се кара с олио
                                1.9JTD 105+

                                Comment

                                Working...
                                X