Първоначално публикувано от Bobo
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
запушване на ЕГР-2.4-140к.с.
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от андон.маслев Покажи съобщение156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
-
идеалнов крайна сметка,затапи ли ЕГР-а или само го почисти.и ефекта какъв е....
(ако си го затиснал,само горе ли,гледам само там си снимал).мерси за фотото156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от undy Покажи съобщениеидеалнов крайна сметка,затапи ли ЕГР-а или само го почисти.и ефекта какъв е....
(ако си го затиснал,само горе ли,гледам само там си снимал).мерси за фотото
Comment
-
Това е мое мнение в друг раздел.
Цитат:
Иначе ми се струва, че е по-добре да се сложи пластината преди клапана........ Така поне няма да се цапа излишно............
За пробвах да запуша моя, но сложих алуминиева пластина която се оказа малко тънка и за една седмица ми прегоря.........
Надявам се че си сложил здрава пластина, иначе ако прегори директно ще отиде в смукателя и може да стане беля.............
А през ЕГР-а няма как да мине..........
Иначе моята кола със запушен ЕГР, върви една идея по-слабо.....
Така че сега си работи........sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment
-
Първоначално публикувано от gjulizar83 Покажи съобщениеедва ли егра е построен да издържа без да се подменя. пък и може чипа да е причина да се повреди.
Системата е направена с цел екология така, че би трябвало колата да върви една идея по-добре, ако е запушен, защото няма да вкарва изгорели газове отново в колектора, а ще постъпва само чист въздух.sigpic
Comment
Comment